2008. július 10., csütörtök

Le gym

Az egyik legemlékezetesebb pillanat minden kétséget kizáróan az volt Montréalban, amikor négy jagermeister elfogyasztása után (az egyetem melletti bisztróban, ami a város szinte egyetlen olyan helye volt, ahol árultak európai rövideket) tréningnadrág és minden egyéb sportfelszerelés híján az apartmantársam, Krisztián által kölcsönadományozott piros, "Hershey's kisses" feliratú, fehér szívecskékkel díszített alsónadrágban, valamint zöld-fekete csíkos pólóban, ja és mindemellett sárga tiszacipőben jelentem meg a szállás mellett lévő "Centre sportif"-ban, annak is a "Le gym" nevű részében (ami lássuk be, még a Le big mac mellett is igen vicces), hogy együtt próbálkozzak egy kicsit a helyi fekete erőemberekkel. Becsületükre legyen mondva, hogy nem ejtették a gégéjükre a súlyt a röhögéstől, sőt egyikük gyanakvó érdeklődésemre még kedvesen fel is világosított, hogy valóban, a súlyok errefelé nem kilogramban vannak megadva. Hogy pontosan miben, máig sem tudom, de kicsit lehangoló volt realizálni, hogy akkor ezek szerint mégse lettem majdnem kétszer olyan erős a három hét pihenéstől.

2 megjegyzés:

Kinga írta...

azt hittem én viszem a prímet, azzal h délelőtt törölközőben dolgoztam, de a szivecskés alsógatyesszel és a színkombinációval Le gymben nyertél

Tamas írta...

Ha jól emlékszem a dress code ugye a "konzervatívan elegáns" viselet odabenn, és bár azt hiszem én (se) ennek sosem feleltem meg, de lehet hogy a törülköző annyira extrém hogy nincs is tiltva