Erre pedig nem csak a magyar médiának, hanem a publicisztika-kultúrának is szüksége van: olyan írásokra, melyek jellemzően nem oda- és megmondanak, hanem kommentálnak, elemeznek, áttekintenek, követhetően, logikusan; valamint nem a vakvilágba, hanem egy jól átlátott szakterületen, arról és azoknak, akik csinálják, és akik fogyasztják.
Így kell ezt csinálni, hajrá Zsombor, Marci & a többiek!
4 megjegyzés:
Köszönjük! :)
marci
Részemről az öröm:)
hú, én is köszönjük
(és akkor miután mindketten idejárultunk, teljesen elvesztettük a lehetőségét, hogy rajtunk kívül más is megnyilvánuljon. szép lábvíz, szép ;))
mondjuk a többiek legalább azt nem tudják, hogy egy viszonylag komoly összegbe került ez a bejegyzés, de hát ez van, kérem:)
Megjegyzés küldése