2008. június 26., csütörtök

Montréal

Holnaptól egy hét Montréal. Itt lesz ugyanis a jól hangzó Minds and Societies névre keresztelt nyári egyetem, ahol a fejtágítás mellett reményeim szerint prezentálhatom a több(i)ek között itt megtalálható összefoglaló alapján készült posztert is.
Apropó, poszter. Legutóbb, amikor áprlisban Marciéknál voltam Berlinben, azzal kedveskedtem nekik, hogy az utolsó pillanatban fejeztem be egy londoni workshopra készült posztert, utána pedig még nyomtatóhelyet is kellett keresni velem, persze azt már az utolsó utáni pillanatban. Érdekesség, hogy a nyomtatás ára ott 14 euro volt ott, és Londonban pedig olyat is hallottam, hogy helyben 44 (!) fontba (!) került a nyomtatás. Oké, az színes volt, meg fényes, és szép is, az enyém meg egyik sem, de akkor is.
És hogy csavar is legyen a történetben: itt Párizsban a Boulevard Saint-Michelen egy helyen, ahol valami elképesztően kedvesek is voltak, tegnap kinyomtatták nekem az újat, még tokot is adtak hozzá - 3.81 euróért. Igen, ennyiért, nem írtam el. Egyelőre nem értem, még úgy sem, hogy a papír vékonyabb mint a múltkori, hiszen Elena, aki ajánlotta a helyet, azt mondta, 30 euro körüli árszabásra számítsak. Ezek után szeretnék majd olyat Montréalban, hogy jónapot, szeretném azt a laptopot, parancsoljon öt dollár húsz cent lesz, viszlát, jöjjön máskor is.
Ez lesz egyébként az első utam a tengerentúlra, meg úgy egyáltalán, Európán kívülre, be is vagyok sózva rendesen. No meg a program: többek között két igazi ikon prezentálja majd magát a konferencián: az egyik legszellemesebb kortárs filozófus, Daniel Dennett (a Micsoda elmék, a Darwin veszélyes ideája, és még sok más minden szerzője) és a nagyszerű Az emberi gondolkodás eredete című könyvéért méltán elhíresült kognitív archeológus / neuroelmélész Merlin Donald, személyesen.

(Beszámoló utólag mindenképp, tudósítás kapcsolattól és időbeosztástól függően várható)

2 megjegyzés:

Kinga írta...

es lesz kulon montreal blog? ;-)
amugy milyen blogolni? kezd mar a sajat gyereked lenni?

Tamas írta...

Hogyne, felugró ablakban jelentkezik majd:) alakul, alakul, majd meglátjuk a 100. ünnepi bejegyzésnél...