2008. november 8., szombat

VHK

Nemrég rátaláltam egy linkre, ahol minden idők valaha létezett legnagyszerűbb zenei formációjának, a Vágtázó Halottkémeknek ősrégi bootleg-anyagait lehet letölteni.
A felvételek hangzása nem pocsék, nem minősíthetetlen, hanem még annál is mérhetetlen mértékben rosszabb, mintha egy nejlonzacsóból vették volna fel a koncerteket a szomszéd házban, de mégis, még így is átsugárzik az éveken az elképesztő energia.
Nosztalgiázásra ezért elsőrendűen megfelel, már annak aki van olyan öreg persze. Sajnos én '88 körül a transformers-bábum nélkül még biztos nem mertem volna elmenni a Fekete Lyukba, úgyhogy nekem marad a '90-es évek (ami azért jó hogy elmúlt és nem jön újra el).

(Update: közben találtam egy olyan jó kis képet Attiláról, hogy muszáj voltam iderakni őt is, íme.)

8 megjegyzés:

annus írta...

óóó de jó volt!!!! Én még le is loptam egy VHK táblát a Blaháról. Olyan fém cucc volt, csavarokkal, meg minden. Az éjszaka közepén lopóztunk, nagyon komoly volt :)

Tamas írta...

Ugye én akkor nem voltam jelen?:) (vagy csak már szenilis is)

annus írta...

nem, ezt másokkal követtem el. de a szobámban nagyon sokáig álldogált az ember nagyságú fal. arra emlékszel, nem?

Névtelen írta...

:D köszi a megjegyzéseket :D igaz tényleg szar a hangminőség de akkoriban diák lévén nem volt hiperszuper ultramodern hangfelvevő berendezésünk csak egy diktafon :D s na meg persze révülés is volt közbe s nem a hangfelvételen volt a főszerep.

Tamas írta...

Ti csináltátok? Hát akkor maximális riszpekt, ahogy mondani szokás, és hála hogy megmaradtak az utókornak! (gondolom akkor áprilisi koncertprogramba már be van vésve a vhk-koncert:)

Ric írta...

nah közben eltelt egy kis idő, designosítva let taz oldal, tele infokkal :D de a lényeg holnapután ..hej hej hadd szóljon,....

Tamas írta...

nahát, nahát, és hova tűntek a régi felvételek? sehol nem lelem őket

Tamas írta...

aha, közben meglettek:)