2008. november 20., csütörtök

Barcelona

Szerzőtársammal, Hugóval ma éjfél előtt többé-kevésbé befejeztük az írását annak a cikknek, amit a pénteken kezdődő barcelonai Values and Empathy across Social Barriers: A Neurocognitive Approach to Fairness című kognitív ideg- és kultúratudományi valamint antropológiai (jó mi?) konferencián fogok prezentálni egy remélhetőleg elviselhető előadás keretében.
Holnap repülés, a szállás állítólag a Rambla közelében a város közepén lesz, én meg rettenetes mód kíváncsi vagyok. Kedves barátaim szerint, akik eddig megfordultak arra, Barcelona minimum a legjobb (vagy Ágit idézve, a második legjobb) hely a világon: ez egy olyan állítás, amit igazán szívesen tesztelek, és szerintem akkor se fogok siránkozni ha kiderül hogy mondjuk csak harmadik dobogós helyet tudja megcsípni.

5 megjegyzés:

annus írta...

ügyes legyél!

marci írta...

en is csak superlativusokat hallok mindig, engem is erdekelne, hogy mi az igazsag, ugyhogy majd jol mondd el!

Névtelen írta...

no és meddig is? (mert már kíváncsian várom)

Tamas írta...

á, nem jövök vissza, úgy döntöttem maradok, jó hely ez

Névtelen írta...

Hisz úgy is olyan jól megy a spanyol