2008. november 4., kedd

Klímakatasztrófa

Pár napja Annus írt arról, hogy azért para ez a novemberi nyár, én meg azzal nyugtatgattam, hogy miért lenne, hisz itt Párizsban speciel kurva hideg van. Volt. Ma például pólóban napozott mindenki a teraszon, a két nappal ezelőtti zimankót mintha elfújták volna, és ez lehet hogy még aggasztóbb, mintha csak simán meleg lenne augusztus óta.
Mindenesetre a klímaváltozás már most drasztikus változásokat eszközölt Párizs élővilágában. Kattintsatok bátran a balra látható fotóra, amit a Cité kertjében készítettem - persze mi mással, mint telefonnal, amikor pont kéne a fényképezőgép, akkor persze hogy nincs nálam - bár nem túl jó minőségű, de az talán még pont látszik rajta, hogy a faágakon békésen szemlélődő neonzöld madarak: papagájok.
(Főleg a bal felső negyedben lévő kolléga látszik jól.)
Nem, nem hazudok, nem fotosopp, és nem tudom hogy kerültek oda.

2 megjegyzés:

marci írta...

londonban is voltak papagájok a parkokban. szerintem elszöktek valahonnan...

Tamas írta...

kíváncsi vagyok mikor találom meg őket cserepekben a földön