2011. szeptember 22., csütörtök

Go, Hoosiers, go, avagy helló itt újra mindenkinek

A mindenféle magyarázkodás meg ilyenek előtt akkor vágjunk bele ebbe az egészbe egy játékkal: aki legelőször meg tudja nekem mondani, hogy mi ez a nyolclövetű steampunk krómozott cucc itt a jobb oldalon (amit egyébként a csodálatos Herman B Wells könyvtárban lőttem), az egy tetszés szerinti ízesítésű amerikai rágógumival gazdagohat január közepén (nem, nem küldöm el). Várom szeretettel kommentben, facebookon vagy bárhol máshol a megfejtéseket.

Mi lesz itt? Bejegyzések, amelyekben az Indiana University bloomingtoni campusához kapcsolódó élményeimről számolok be, a bizarraktól és hátborzongatóaktól kezdve a megkapóakon és kedveseken át egészen a mérhetetlenül érdektelenekig. Négy hónapig leszek itt mint vendégkutató, a Rézler Gyula Alapítvány jóvoltából. Mint azt legtöbben már tudjátok, ezen a helyen korábban egy Párizsból írt blog volt, ez magyarázza az angolszász környezetben meglehetősenobskúrusan ható domaint és címet, melyeket a rosszul titkolt érzelmesség mellett leginkább praktikus okokból tartottam meg (ún. kontinuitás).

Ugyanakkor hajlamos vagyok azt gondolni, hogy mindemellett még vannak paranormális képességeim is, hiszen már 2008-ban azt a színkódot kevertem ki a blognak, ami egyben az Indiana University-é, nézzétek csak meg, milyen szépen megy a bordó tetőszerkezethez (ami amúgy a biológia tanszéké: Jordan Hall) a cím és ehhez az emblémához itt az egész – na ugye.

Azt,hogy a Hoosiers szó pontosan honnan ered, azt érdekes módon senki nem tudja, mindenesetre ez a fedőneve az igazi indianai helyi erőnek, így Hoosiers természetesen többek között az egyetemi focicsapat neve is. Akiket hogy máshogy is lehetne biztatni, mint amint az a címben van foglalva.

Akkor újra itt, hamarosan.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

ceruzahegyező, vagy villamosjegy-lyukasztó. :)
Vikt.

bea írta...

tárcsázós telefon.

Névtelen írta...

Olyan horgász izé.Zs.

bellai írta...

Valóban, az ún. multiplikátoros horgászorsóra hasonlít. De a szürreális mókán kívül mit keresne egy könyvtárban? Nem raktári könyvek mozgatásával összefüggő herkentyű?

Bálint írta...

sztem ceruzahegyező, de ezt sajnos már mondták, de becsszó, nem olvastam, amikor kitaláltam, már ha kitaláltam. rágó helyett alkoholt kell ígérni.

Tamas írta...

Valóban, a helyes megfejtés a hegyező, a nyertes(eket, merthogy aranyszívem van) levélben értesítjük, zsuzsinak pedig jár a cukiság-különdíj az "olyan horgász izé" tippért!

Tamas írta...

Ja és a kommentek között első Viktória küldje már el nekem mailben az ízpreferenciáját

Névtelen írta...

Akkor én megkaphatom a papírját?!

Tamas írta...

Nem, a cukiság-különdíj valami jobb lesz.