2011. november 8., kedd


A minap kipróbáltam az egyetem számos, szürreálisan fantasztikus szolgáltatása közül az egyiket, a 0-24 csetes segítségkérést. Az apropó majdnem lényegtelen, mindössze azt akartam megtudni, hogy miért nincsen nekem feltöltött nyomtatási számlám, amikor másoknak van. Az is majdnem ugyanannyira lényegtelen, hogy a választ megkaptam öt percen belül. Azt viszont még mindig nem tudom megszokni, ahogy megkaptam. Kérlek kapcsolódjatok be a beszélgetésbe egy ponton, mondjuk itt:
(18:34:32) Tim D said to you:
Your department that you are affiliated with could pay for this printing for you if you have a departmental account number. It is $4 for a 100 pages
(18:34:47) Tim D said to you:
You can also pay for this with cash, check, credit, debit at our desk in the library
(18:35:35) You said to Tim D:
oh I see, thank you, I'll do it then
(18:35:41) Tim D said to you:
Sorry about that!
(18:35:43) Tim D said to you:
You have a great night
(18:36:03) You said to Tim D:
It's okay, 4 bucks is not that bad
(18:36:08) Tim D said to you:
Yeah not too bad really
(18:36:12) Tim D said to you:
works out to 4 cents a paper I think
(18:36:38) You said to Tim D:
yes, that sounds reasonable - great night for you too!
(18:36:42) Tim D said to you:
No trouble at all
(18:36:44) Tim D said to you:
Take care
***
Kell-e még ehhez valamit hozzátennem?
Úgy érzem nem lesz egyszerű innen felvenni a fonalat otthon a matchos pultosnénivel.
Természetesen ez a bejegyzés semmiképpen sem maradhat soundtrack nélkül. Mivel a házinénim hűtőszekrényén négy darab Beatleses hűtőmágnes is van (találjátok ki, miért négy), és itt Bloomingtonban valami elképesztő Beatles-revival van – legalább hetente egyszer Beatles szól az Indiana Memorial Union Starbucksban, és eddig minimum fél tucat Beatles-pólós leányt, fiút láttam, ezért a választás egyértelmű. Ölellek titeket, innen a messzeségből.


(Disclaimer: természetesen a nevet megváltoztattam)

2 megjegyzés:

Bálint írta...

GAY
ezek ott amerikában mind GAYek

Tamas írta...

bálintom, legalább itt legyél kedves és illedelmes, ha már az életben olyan durva és illetlen vagy!